Rast maloprodajnih cena robe i usluga u martu

Bez autora
Apr 16 2012

Indeksi potrošačkih cena se definišu kao mera prosečne promene maloprodajnih cena robe i usluga koje se koriste za ličnu potrošnju. Cene ovih proizvoda i usluga u martu 2012. godine, u odnosu na februar iste godine, u proseku su povećane za 1,1 posto.Potrošačke cene u martu 2012. godine, u odnosu na isti mesec prošle godine, povećane su za 3,2 posto, dok su u odnosu na decembar 2011. godine povećane za dva procenta.

Rast maloprodajnih cena robe i usluga u martuIndeksi potrošačkih cena se definišu kao mera prosečne promene maloprodajnih cena robe i usluga koje se koriste za ličnu potrošnju.

Republički zavod za statistiku saopštio je da su cene ovih proizvoda i usluga u martu 2012. godine, u odnosu na februar iste godine, u proseku povećane za 1,1 posto.

Potrošačke cene u martu 2012. godine, u odnosu na isti mesec prošle godine, povećane su za 3,2 posto, dok su u odnosu na decembar 2011. godine povećane za dva procenta.

Posmatrano po glavnim grupama proizvoda i usluga klasifikovanih prema nameni potrošnje u martu 2012. godine, u odnosu na prethodni mesec, najveći rast cena zabeležen je u grupama Transport – za 3,7 posto, Hrana i bezalkoholna pića - 1,4 posto, Stan, voda, električna energija, gas i druga goriva i Nameštaj, pokućstvo i tekuće održavanje stana - za po 0,8 posto, Zdravstvo i Restorani i hoteli - za po 0,4 posto, dok je pad cena zabeležen u grupama Rekreacija i kultura – za 1,5 posto, Komunikacije – za 0,3 posto i Odeća i obuća – za 0,2 posto.

Cene ostalih proizvoda i usluga nisu se bitnije menjale, dodaje se u saopštenju.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik